Наша бібліотека

          З  1 по 31 жовтня 2018р. Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек 

Виставка літератури до ювілею В.Сухомлинського

Посвята в читачі "Книжкова країна"

Буккросінг "Друге життя книги"

Малюнки на тему "Чарівний світ казок"

Виставка "Чарівний світ книги"

 

Результати вибору

 

електронних версій оригінал – макетів підручників для 1 класу

 

Миронівського НВК Первомайської райдержадміністрації  Харківської області поданих на конкурсний відбір

 

                                            Назва підручника

Кількість

1

«Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 –х частинах) (Вашуленко М.С, Вашуленко О.В)

8

2

«Англійська мова» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (Карпюк О.Д)

8

3

«Математика» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти  (Скворцова С.О, Онопрієнко О.В)

8

4

«Я досліджую світ» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 –х частинах) (Бібік Н.М, Бондарчук Г.Д)

8

5

«Мистецтво» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти  ( Лобова О.В)

8

 

 

 


Нові підручники для учнів 1-4, 5 та 10 класів (2018 рік)


 

п/п

Назва підручника

Автор

Рік видавництва

Клас

Кількість

1

Хрестоматія

Стус

2018

1-2

8

2

Хрестоматія

Стус

2018

3-4

10

3

Українська література

Авраменко

2018

5

8

4

Математика

Мерзляк

2018

5

8

5

Українсько-російський словник

 

2018

 

1

6

Англійська мова

Карпюк

2018

5

8

7

Природознавство

Ярошенко

2018

5

8

8

Основи здоровя

Бойченко

2018

5

8

9

Російська мова (1 рік навчання)

Полякова

2018

5

8

10

Українська мова

Заболотний

2018

5

8

11

Зарубіжна література

Ковбасенко

2018

10

9

12

Математика

Мерзляк

2018

10

9

13

Російська мова (6 рік навчання)

Баландіна

2018 

10

10

 

 

 

 

    

Скачать
РЕКОМЕНДАЦІЇ_МІСЯЧНИК_ШКІЛЬНИХ_БІБЛІОТЕК
Adobe Acrobat документ 730.5 KB

 

План

 

проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек

 

«Шкільна бібліотека - центр творчого розвитку дитини»

 

(до100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського)»

 

у Миронівському НВК

 

 

Дата

Назва заходу

Беруть участь

Відповідають

 

Впродовж місяця

Акція «Подаруй бібліотеці книгу»

1-10 класи

Сивокінь В.І.

 

Впродовж місяця

Буккросінг «Друге життя книги».

5-10 класи, учителі

Сивокінь В.І.

3.                   

01.10-05.10.18

Виставка «Чарівний світ книги»

1-10 класи

Сивокінь В.І.

 

03.10.18

Бесіда «Не словами, а добрими ділами»

1-4 класи

Сивокінь В.І.

Класні керіники 1-4 класів

 

02.10.18

Посвята в читачі «Книжкова країна»

1 клас

Сивокінь В.І.

Класний керівник 1 класу

 

08.10 – 12.10

Виховна година «Учитель добра і краси»

5-8 класи

Сивокінь В.І.

Класі керівник 5-8 кл

 

08.10-19.10

Виставка літератури до ювілею Сухомлинського В.

1-10 класи

Сивокінь В.І.

7.                   

08.10.-12.10

Виготовлення виробів на тему «Казкові герої»

5-8 класи

Сивокінь В.І.

 

16-19.10

Книжкова виставка до Дня українського козацтва «Україна козацька: п'ять віків історії»

1-10класи

Сивокінь В.І.

Чубукін Ю.О.

 

15.10-19.10

Малюнки на тему «Чарівний світ казок»

1-4 класи

Сивокінь В.І.

Класні курівники 1-4 класів

9.                   

18.10.18

Екскурсія д сільської бібліотеки

5-10 класи

Сивокінь В.І.

 

22.10-26.10

Конкурс «Умілі ручки роблять класні штучки»

5-8 класи

Сивокінь В.І.

 

Впродовж місяця

Педагогічні читання «Золоті розсипи педагогічних ідей В.О. Сухомлинського»

9-10 класи

Сивокінь В.І.

Класні керівники

 

Впродовж місяця

Конкурс  написання власних казок «Ми маленькі казкарі»

1-9 класи

Сивокінь В.І.

 

22.10-26.10

Створення плакату «Буквар читацького етикету»

 1-10 класи

Сивокінь В.І.

 

22.10-26.10

Виховна година «Шану творцю віддає юне покоління»

9-10 класи

Сивокінь В.І.

14.

26.10

Інсценізація казки В.Сухомлинського

5-10 класи

Сивокінь В.І.

 

29-31.10

Оформлення матеріалів місячника. Розміщення на сайті НВК інформації про підсумки Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек.

 

Сивокінь В.І.

 

31.10

Підведення підсумків Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек (моніторинг).

 

Сивокінь В.І.

 

 

 

 

 

Бібліотекар НВК                             В.І. Сивокінь

 

 

ПЛАН

 

роботи бібліотеки  Миронівського НВК

 

 

 

Престиж, привабливість, важливість і потрібність бібліотеки безпосередньо залежать від переліку та якості  послуг і комфортних умов, які вона надає користувачам. Ефективне забезпечення інформаційних потреб користувачів залежить від чіткого планування роботи, заходів та послуг, які  надаються впродовж навчального року. Свою  діяльність    бібліотека Миронівського НВК проводить  згідно  з  планом  роботи,  який є складовою частиною плану навчально-виховної  роботи школи.  Бібліотека  – структурний підрозділ школи, основна мета якого - забезпечення навчально-виховного процесу інформацією.

 

Пріоритетними в роботі шкільної бібліотеки є вирішення таких завдань:

 

·        допомога учням у оволодінні програмовими знаннями та їх  закріпленні;

 

·        виховання в учнів  бажання самостійно розширювати обсяг своїх знань;

 

·        навчання школярів сприймати й  аналізувати  різні види і типи джерел інформації;

 

·        сприяння розвиткові пізнавальних інтересів учнів, формування читацьких інтересів;

 

·        удосконалення інформаційно-бібліографічного обслуговування юних читачів;

 

·        організація різноманітних видів масової роботи з пропаганди книги: книжкових виставок, оглядів, бесід;

 

·        проведення індивідуальної роботи з читачами;

 

·        розвиток художнього смаку й самостійності суджень учнів;

 

·        виховання національної свідомості, формування громадянської позиції, моральних якостей, розвиток культури мовлення.

 

          Свою діяльність  бібліотека спрямовує на популяризацію книг серед дітей, формування їхнього світогляду, реальну допомогу кожній дитині в задоволенні особистих читацьких інтересів, потреб, запитів. Книга – постійне джерело знань, надбаних людством протягом багатьох віків, головний засіб навчання. Спілкування з книгою допомагає оволодіти певною сумою знань, засвоїти досвід попередніх поколінь, прилучає  до культурних надбань та цінностей рідного народу, його звичаїв та традицій

 

 

 

I. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ

 

У 2018/2019  навчальному році діяльність шкільної бібліотеки Миронівського НВК буде спрямована на:

 

- сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально- виховного процесу, виховання загальної культури, національної свідомості, шанобливого  ставлення до книги;

 

- виховання у школярів інформаційної культури, культури читання, формування вміння користуватися бібліотекою, її послугами, книгою, її довідковим апаратом, розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей, та інтересів школярів, сприяння успішному засвоєнню ними навчальних програм;

 

- забезпечення росту професійної компетентності педагогічних кадрів;

 

- сприяння за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи самоосвіти учнів, педагогів, забезпечення їх літературою для задоволення їхніх соціальних і культурних потреб;

 

- піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень. Адже лише високий рівень бібліотечної справи в цілому зможе забезпечити громадянам України, її талановитій молоді усі необхідні умови для одержання повного обсягу інформації з  вітчизняного і світового інформаційного простору і зможе стати першоосновою для духовного і культурного розвитку нашого оновленого суспільства;

 

- підвищення інформаційної, освітньої, культурологічної, виховної, пізнавальної, інтелектуальної функції, які включають найповніше інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, надання  інформаційно – методичної допомоги учням і педагогам в оволодінні основами наук і організації навчально – виховного процесу, надання системної, цілеспрямованої допомоги школярам в опануванні ними знань з основ наук і на цій основі – формування особистості з високим рівнем громадянської свідомості, належними правовими і поведінковими нормами.

 

- як найповніше забезпечення реалізації таких принципів функціонування шкільної бібліотеки, як пріоритет читацьких інтересів, глибоке і копітке їх вивчення та задоволення відповідно до можливостей бібліотеки: формування у дітей стійкої потреби у книзі;

 

- підвищення бібліотечної культури школярів шляхом проведення системи бібліотечно-бібліографічних уроків, проведення днів та тижнів шкільної бібліотеки, оновлення змісту форм і методів індивідуальної та масової роботи з читачами;

 

- координацію роботи шкільної бібліотеки зі школярами, педагогами, батьками у популяризації книги, у задоволенні інформаційних потреб книгокористувачів, формування у них філософії читання літератури, як фундаментальної навички їх бібліотечно-бібліографічної освіти;

 

- систематичну роботу шкільного бібліотекаря зі збереження, зміцнення та розширення книжкового фонду;  розширення книжкового фонду засобами проведення доброчинних акцій “Подаруй книгу”, “Підтримай шкільну бібліотеку”, та інше.

 

 

 

 

 

 

 

II. ДІЯЛЬНІСТЬ  ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ ЩОДО СПРИЯННЯ ГУМАНІЗАЦІЇ, ГУМАНІТАРІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ТА ДУХОВНОМУ СТАНОВЛЕННЮ ШКОЛЯРА

 

 

 

1.         РОБОТА З ЧИТАЧАМИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ І ЗАДОВОЛЕННЯ

 

ЇХ ЧИТАЦЬКИХ ПОТРЕБ

 

Заходи

Дата виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.1.Координована робота з завучем з НВР школи:

- обговорення навчальних програм;

- визначення наявності науково-популярної літератури в фонді, яка потрібна для учбового процесу

Вересень

 

Директор, завуч з НВР, бібліотекар

 

 

1.2.Створення активу читачів на 2018/2019 навчальний рік.

Вересень

 

Бібліотекар,

кл. керівники

 

1.3.Оформлення картотеки читацьких формулярів у зв’язку з переформуванням класів, «Зошиту обліку читачів шкільної бібліотеки по класах»

Вересень

 

Бібліотекар, актив читачів

 

1.4. Розподіл читачів на  групи  за їх індивідуальними особливостями:

- обдаровані діти;

- невстигаючі з певних предметів;

- важковиховувані діти.

Жовтень

Бібліотекар,

кл. керівники

 

 

1.5. Вивчення читацьких інтересів, динаміки читання школярів:

- аналіз читацьких формулярів (результати читання обговорити з класоводами, вчителями-предметниками на нарадах при директорові)

По закінченні півріччя

Бібліотекар, актив читачів

 

 

 

 

1.6.Привернення  учнів до планового читання за рекомендаційними списками літератури та планами читання

Протягом року

Бібліотекар, вчителі-предметники

 

1.7.Проведення на класних годинах циклу бесід по виконанню учнів культури читання та бережливого ставлення до книги

Протягом

 І півріччя

Бібліотекар,

 кл. керівники

 

1.8.Проведення анкетування учнів:

- 1-4 класів: «Назвіть вашу улюблену книгу?»

- 5-9 класів: «Про що б вам хотілося читати?»

Листопад Грудень

 

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

1.9.Проведення комплексу заходів

 «Тиждень бібліотеки в школі» (за окремим планом). Екскурсія до шкільної бібліотеки першокласників «Знайомство з бібліотекою»

І тиждень листопада

Бібліотекар,

кл. керівники

 

1.10.Поновлення стенда «Куточок читача»

Вересень

Бібліотекар, актив читачів

 

1.11. Поповнення web-сторінок «Шкільна бібліотека» на сайті школи

Постійно

Бібліотекар

 

 

                2.ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З ЧИТАЧАМИ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

2.1.Обслуговування читачів на абонементі

Постійно

Бібліотекар

 

2.2.Ознайомлення читачів з правилами користування бібліотекою

При записі до бібліотеки

Бібліотекар

 

2.3.Проведення бесід:

-                про рекомендовану літературу;

-                про прочитані книги

Протягом року

 

Бібліотекар

 

 

2.4.Індивідуальна робота з учнями, що мають низький рівень читання:

-                добірка книг, доступних за змістом, з великим шрифтом, ілюстраціями

За потребою

Бібліотекар

 

 

 

 

3.      ВЗАЄМОДІЯ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ З ПЕДПРАЦІВНИКАМИ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

3.1.Інформування вчителів про новинки літератури, що надійшли до бібліотеки:

- випуск інформаційних списків, бюлетенів, експрес – інформацій;

- інформація про надходження нових підручників, програмної літератури, з позакласного читання, методичної та нової педагогічної літератури

По мірі надходження

Бібліотекар

 

3.2.Проведення оглядів літератури й періодичних видань по темах:

-  «У методичну скарбничку вчителя»

1 раз на півріччя

Бібліотекар, завуч з НВР

 

3.3.Інформаційна підтримка предметних тижнів в школі

За планом

проведення

тижнів

Бібліотекар, вчителі-предметни-ки

 

3.4.Створення картотеки газетно-журнальних статей, тематичних картотек.

Протягом року

Бібліотекарзавуч з НВР

 

3.5.Організація роботи шкільної бібліотеки та педколективу щодо збереження  підручників;

- організація видачі та прийому  підручників класними керівниками  1-4 класів;

- робота з ліквідації  заборгованості підручників;

- перевірка підручників  протягом навчального року;

- проведення бесід з учнями та батьками по збереженню книг.

Протягом

року

 

Вересень

 

Вересень

 

 

Травень

 

Протягом року

Протягом року

Бібліотекар

 

 

 

 

 

 

4.      МАСОВІ ЗАХОДИ З ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідальний

Відмітка про виконан

ня

4.1.Оформлення книжкової полиці:

«Нас подарували»

 

Вересень

 

Бібліотекар, актив читачів

 

 4.2.Оновлення постійно діючих книжкових виставок

Протягом року

Бібліотекар, актив читачів

 

 4.3.Організація виставок:

-“Українські письменники – дітям”;

- «Тарасові шляхи» ;

- «Вічно живі»;

- «Воїни-інтернаціоналісти»;

- «Новинки бібліотеки»

 

Жовтень

Березень

Бібліотекар, актив читачів

 

4.4.Оформлення виставки-вернісаж:

-  «Новорічна ялинка

- «Великодній вернісаж»

 

Грудень

Квітень

Бібліотекар, актив читачів

 

4.5.Організація тематичних полиць:

- «Пам’яті жертв Голодомору»;-

- «Цей день ми наближали як могли»...

Жовтень

Листопад

Травень

Бібліотекар, актив читачів

 

4.6.Проведення циклу заходів «Письменники-ювіляри»,

«Письменники рідного краю»

Протягом року

Бібліотекар, кл.керівники

 

 

4.7.Проведення «Шевченківського тижня»

(за окремим планом)

Березень

 

Бібліотекар, кл.керівники

 

4.8.Проведення «Тижня дитячої та юнацької книги» (за окремим планом)

Березень

 

Бібліотекар, актив читачів

 

4.9.Проводення  бібліографічних оглядів літератури

І раз в квартал

Бібліотекар

 

 

 

 

 

 

ІІІ. ІНФОРМАЦІЙНА ТА ДОВІДКОВО – БІБЛІОГРАФІЧНА РОБОТА

 

 

 

1. ІНФОРМАЦІЙНО – БІБЛІОГРАФІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕКИ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.1.Проведення анкетування дітей та вчителів з метою вивчення їхніх інформаційних потреб

Протягом року

Бібліотекар, завуч з ВР

 

1.2.Індивідуальне, групове та масове інформування

Протягом

року

Бібліотекар

 

1.3.Складання рекомендаційних бібліографічних списків

Протягом

року

Бібліотекар

 

1.4.Проведення «Днів інформації»

1 раз на квартал

Бібліотекар

 

1.5.Оформлення «Паспорта шкільної бібліотеки»

Серпень

Бібліотекар

 

1.6. Проведення бібліотечних уроків.

Вересень-грудень

Бібліотекар

 

1.7. Екскурсія в бібліотеку.

Протягом року

Бібліотекар

 

 

 

 

2. ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ БІБЛІОТЕЧНО – БІБЛІОГРАФІЧНИХ ЗНАНЬ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідаль

ний

Відмітка про виконання

2.1. Святкування Всеукраїнського дня бібліотек

Вересень

Бібліотекар

 

2.2.Проведення тижня бібліотеки (за окремим планом)

Листопад

Бібліотекар

 

2.3.Участь у проведенні Всеукраїнської акції «Живи, книго!»

Жовтень-березень

Бібліотекар

 

2.4.Організація презинтації кращих книжок.

Квітень

Бібліотекар

 

2.5. Організація конкурсу «Найкращий читач шкільної бібліотеки»

Травень

Бібліотекар

 

 

 

 

3. УПРОВАДЖЕННЯ  НОВИХ  ІНФОРМАЦІЙНИХ  ТЕХНОЛОГІЙ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідаль

ний

Відмітка про виконан

ня

4.1.Використання мережі  Internet в повному обсязі у навчально-виховному процесі

Протягом року

Бібліотекар

 

4.2.Надання допомоги читачам у швидкому пошуку і систематизації інформації, отриманої в Internet

Протягом року

Бібліотекар

 

4.3.Скласти план роботи з читачами по формуванню інформаційної культури читачів

Протягом

року

Бібліотекар

 

4.4.Вести автоматизовану  технологію обліку періодичних  видань

Протягом року

Бібліотекар

 

4.5.Робота зі сторінками сайту  бібліотеки. Реклама бібліотеки.

Протягом

року

Бібліотекар

 

 

 

 

ІV. ФОРМУВАННЯ БІБЛІОТЕЧНОГО ФОНДУ

 

 

 

1. КОМПЛЕКТУВАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ ФОНДУ. РОЗСТАНОВКА. СПИСАННЯ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідаль

ний

Відмі

тка про виконання

1.1.Оформлення передплати періодичних видань для навчально-виховного процесу школи

Вересень

Бібліотекар

 

1.2.Ведення обліку бібліотечного фонду

Протягом року

Бібліотекар

 

1.3.Вилучення з фондів застарілих та загублених видань

Систематич

но

Бібліотекар

 

1.4.Своєчасне оформлення актів на списання застарілої та загубленої літератури

Один раз на рік

Бібліотекар

 

1.5.Вивчання складу фонду та аналіз його використання

Кожний квартал

Бібліотекар

 

1.6.Здійснення комплектування книжкового фонду та медіатеки

Протягом року

Бібліотекар

 

1.7.Проведення акції «Подаруй книгу шкільній бібліотеці». Оформлення документів на подарункові книги.

Жовтень- грудень

Бібліотекар, кл.керівники

 

1.8.Звірка «Книги сумарного обліку художньої та навчально-методичної літератури» з даними бухгалтерії, звіти про рух книжкового фонду

Січень

 

Червень

Бібліотекар

 

 

 

 

2. ЗАХОДИ ПО ЗБЕРЕЖЕННЮ КНИЖКОВОГО ФОНДУ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

2.1.Проводення  роботи по ліквідації читацької заборгованості

 Протягом року

Бібліотекар, кл. керівники

 

2.2.Проводення бесід з учнями про  правила користування книгами

Два рази на семестр

Бібліотекар, кл. керівники

 

2.3.Організація виставки книжкових закладинок «Незвичні закладки для книжок» (до Дня гумору).

Квітень

Бібліоте

кар, читацький актив

 

2.4.Здійснення вологого  прибирання полиць з книжковим фондом

Санітарний день

Бібліотекар, читацький актив

 

2.5.Систематичний дрібний ремонт книжкового фонду

За потребою

Бібліотекар,  читацький актив

 

 

 

 

3. РОБОТА З ФОНДОМ ПІДРУЧНИКІВ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

3.1.Оформлення перспективного замовлення підручників

Травень

Бібліотекар

 

3.2.Прийом і обробка нових підручників

По мірі надходж.

Бібліотекар

 

3.3.Введення отриманих підручників в базу даних програми «Облік підручників»

По мірі надходж.

Бібліотекар

 

3.4.Ведення «Реєстраційної картотеки підручників»

По мірі надходж.

Бібліотекар

 

3.5.Вивчення стану забезпечення учнів підручниками. Надання звітів.

Вересень

Бібліотекар

 

3.6.Видача підручників по класах. Оформлення зошита видачі підручників по класах

Вересень

Бібліотекар, кл. керівники

 

3.7.Інвентаризація фонду підручників

Червень

Бібліотекар

 

3.8.Своєчасне оформлення актів на списання загублених та непридатних до використання підручників

Травень

Бібліотекар

 

3.9.Проведення рейдів-перевірок збереження навчальної книги

В кінці кожного семестру

Бібліотекар

 

3.10 Прийом підручників наприкінці навчального року

Травень

Бібліотекар

 

3.11.Своєчасне надання звітів  про одержану навчальну літературу та інвентаризацію бібліотечних фондів шкільних підручників

Грудень

Червень

Бібліотекар

 

 

 

 

V.ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ.

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО – МЕТОДИЧНА РОБОТА

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідаль

ний

Відміт

ка про виконання

1.Систематичне відвідування семінарів шкільних бібліотекарів

Протягом року

Бібліотекар

 

2.Участь у підготовці і роботі методичних об’єднань та семінарів

Протягом року

Бібліотекар

 

3.Участь у огляді бібліотечної  майстерності бібліотекарів

Протягом року

Бібліотекар

 

4.Систематичне ведення щоденника роботи шкільної бібліотеки

Постійно

Бібліотекар

 

5.Складання річного плану роботи шкільної бібліотека на наступний навчальний рік

Травень

Бібліотекар

 

6.Огляд періодичних видань та сайтів в мережі Internet на допомогу шкільному бібліотекареві

Періодично

Бібліотекар

 

 

 

 

VI. РОБОТА З ЧИТАЦЬКИМ АКТИВОМ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.Залучення активістів-учнів для допомоги в роботі шкільної бібліотеки

Протягом року

Бібліотекар

 

2.Допомога учнів-активістів у проведенні рейдів перевірки підручників

Жовтень-березень

Бібліотекар

 

3.Спільна праця з читацьким активом в створенні презентації шкільної бібліотеки

Протягом року

Бібліотекар

 

 

 

 

VIІ. СПІВПРАЦЯ ТА КООРДИНАЦІЯ РОБОТИ З ІНШИМИ БІБЛІОТЕКАМИ

 

 

 

Заходи

Дата виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.Продовження роботи по  обміну підручниками з бібліотеками інших шкіл і бібліотеками міста та району

Протягом  року

Бібліотекар

 

2.Відвідування інших шкільних  бібліотек району, міста з обміну досвідом.

Протягом року

Бібліотекар

 

 

 

 

 

 

 

 

                             Облік підручників

Скачать
облік підручників 1 клас.pdf
Adobe Acrobat документ 197.0 KB
Скачать
Облік_підручників_4_класи.PDF
Adobe Acrobat документ 317.7 KB

Скачать
облік підручників 2 клас.pdf
Adobe Acrobat документ 201.3 KB
Скачать
облік_підручників_3_клас.PDF
Adobe Acrobat документ 187.9 KB
Скачать
облік_підручників_5_клас.PDF
Adobe Acrobat документ 188.2 KB
Скачать
облік_підручників_6_клас.PDF
Adobe Acrobat документ 192.5 KB
Скачать
Облік_підручників_7_класи.PDF
Adobe Acrobat документ 317.8 KB
Скачать
Облік_підручників_8_класи.PDF
Adobe Acrobat документ 307.3 KB
Скачать
облік підручників для 9 класу.PDF
Adobe Acrobat документ 189.5 KB
Скачать
облік_підручників_10_клас.PDF
Adobe Acrobat документ 266.2 KB
Скачать
облік_підручників_11_клас.PDF
Adobe Acrobat документ 278.2 KB